צרו קשר

    ּ
    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      מה אני מציע?

      דיקור סיני

      צמחי מרפא

      ייעוץ תזונתי

      מוקסה

      כוסות רוח

      רפואה סינית

      גיל נמיר מומחה בטיפול בגינקולוגיה,פריון, כאב ילדים ותינוקות ומגוון רחב של בעיות רפואיות באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא.

      גיל נמיר מקבל מטופלים בקליניקה הפרטית בקיבוץ כברי המצויידת בכל הכלים הטיפוליים. כמו כן, יש בקליניקה מגוון רחב מאוד של מאות צמחי מרפא הנותנים מענה מיידי לכל מגוון המצבים בהם ניתן לטפל ברפואה הסינית שיטות הטיפול כוללות בין היתר: דיקור סיני, צמחי מרפא. ייעוץ תזונתי, מוקסה, כוסות רוח, ועוד..

      אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לכל שאלה או למלות את הפרטים דרך האתר.

      קרא עוד

      דיקור סיני בצפון

      שלום רב, שמי גיל נמיר, נשוי+3 ואני מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה (DIP.AC) וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי.

      בוגר מכללת אלימה במסלול 4 שנתי ובוגר לימודיי התמחויות בגיניקולוגיה ופריון בקמפוס ברושים באוניברסיטת ת"א. וברפואה סינית עתיקה במרכז אלה בת"א.

      במקביל לעבודתי במרפאות השונות, הייתי חלק מצוות ההוראה והנחיית הקליניקות הלימודיות לרפואה סינית במכללת אילמה בגליל.

      אני בעל מומחיות בטיפול בבעיות גניקולוגיה, פריון, כאב, ילדים ותינוקות ומגוון רחב של בעיות רפואיות באמצעות הרפואה הסינית.

      אני מקבל מטופלים בקלניקה הפרטית בקיבוץ כברי המצויידת בכל הכלים הטיפוליים כמו כן יש בקליניקה מגוון רחב מאוד של מאות צמחי מרפא הנותנים מענה מיידי לכל מגוון המצבים בהם ניתן לטפל ברפואה הסינית שיטות הטיפול כוללות בין היתר: דיקור סיני, צמחי מרפא. ייעוץ תזונתי, מוקסה, כוסות רוח, ועוד..

      קרא עוד

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        ּ

        דיקור סיני בצפון הארץ

        מחפשים אחר המקום המקצועי ביותר לקבלת טיפולי דיקור סיני בצפון? אם כך, אין ספק כי הגעתם למקום הנכון! מרפאתו של גיל נמיר מאפשרת לאנשים רבים באזור ליהנות מהיתרונות המשמעותיים אשר טמונים ברפואה בסינית, זאת הודות לטיפולים איכותיים אשר מותאמים באופן אינדיבידואלי למצב הבריאותי של כל מטופל, הבעיה ממנה סובל והתוצאה הסופית אותה רוצה להשיג לאחר סדרה של טיפולים בהתאמה אישית.

        דיקור סיני בצפון – תהליך מסודר בדרך להקלה על הכאב

        טיפולי דיקור סיני בצפון מעניקים לאינספור אנשים את האפשרות ליהנות מטיפול חווייתי וייחודי אשר מתאים את המענה הנחוץ להתמודדות עם מגוון רחב של בעיות בריאותיות שונות. בין הבעיות השונות אשר יכולות להיפטר הודות לסדרת טיפולי דיקור סיני ניתן יהיה למנות גם את התחומים הבאים:

        • כאבי ראש ומיגרנות הנובעות מסיבות שונות
        • דלקות אוזניים וכאבי גרון כרוניים
        • בעיות עיכול וכאבי בטן כרוניים
        • זאבת, אוסטאופורוזיס, ראומטואיד ארטריטיס, גאוט, סינדרום תעלה קרפאלית ומחלות אחרות
        • תופעות גיל המעבר, בעיות פוריות, כאבי מחזור
        • שברים ונקעים, כאבי ברכיים וצוואר, פריצות דיסק
        • פציעות ספורט מסוגים שונים
        • ועוד…

        טיפול דיקור סיני בצפון מתאים לכולם

        יתרונותיו של הדיקור הסיני כוללים את העובדה כי ניתן יהיה להתאים את הטיפולים הללו בצורה מדויקת לבעיותיו ומצבו הבריאותי של כל מטופל, זאת בין אם מדובר במבוגרים, נוער או ילדים. דיקור סיני יתחיל בתשאול מקיף של המטופל בכל הנוגע לסיבת ההפניה לטיפול, הרקע הרפואי שלו והסימפטומים מהם סובל בהווה. בכך ניתן יהיה להבטיח כי גם הילדים יוכלו ליהנות ממענה איכותי אשר מצליח לשפר את חייהם באופן משמעותי.

        חשוב לציין כי לא ניתן יהיה להתפשר על איכות עבודתו של המטפל ועל הסמכותיו המקצועיות לתפקיד. כך שבשעה שאתם מחפשים אחר המטפל המקצועי ביותר בתחום, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה (DIP.AC) וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי. למידע נוסף, השאירו פרטים באתר או חייגו – 052-801-1375.

         

        דיקור סיני בגליל

        במידה ואתם מחפשים אחר המקום המושלם בו ניתן לבצע דיקור סיני בגליל, הרי שהגעתם למקום הנכון. מרפאתו של גיל נמיר מעניקה לכם את ההזדמנות ליהנות מכל היתרונות המשמעותיים הטמונים ברפואה הסינית. דיקור סיני מאפשר התאמה מדויקת של פתרון איכותי לבעיות מסוגים שונים. כך שבין אם אתם או האנשים החשובים לכם מכל סובלים מבעיות לחץ דם, פוריות, כאבים כרוניים, מיגרנות, בעיות במערכת העיכול, דלקות בשרירים או אפילו פציעות ספורט שונים, חשוב לדעת כי בעת פניה אל גיל נמיר, תוכלו גם אתם ליהנות ממענה איכותי לבעיה אשר יקל על הכאב ויאפשר לכם להמשיך בחיים הרגילים ללא סבל.

        דיקור סיני בגליל – מענה איכותי למכאובי הגוף והנפש

        רבים מחפשים אחר פתרונות ומענה יעיל למכאובים שונים אשר לא ידרשו את מעורבותם של תרופות והליכים פולשניים מסוכנים אחרים. בין הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם בעיות בריאותיות שונות, לרבות לחץ נפשי, ניתן יהיה לציין דיקור סיני בגליל. החדרת המחטים בדיקור הסיני משפיעה על מערכת העצבים של האדם וגורמת לשחרור של אנדורפינים – בעוד שאלו מסייעים בשיכוך כאבים, שיפור מצב הרוח ואף הפחתה של מתח וחרדה.

        בשנים האחרונות נוכל לראות כי הרפואה הסינית הולכת וצוברת תאוצה בקרב רבים. אנשים מכל רחבי הארץ מגלים את היתרונות המשמעותיים אשר טמונים בדיקור סיני ומבקשים אחר טיפול חיוני ומרשים זה.

        מחפשים דיקור סיני מומלץ בצפון ?

        בעת פניה אל גיל נמיר – מטפל מוסמך ברפואה הסינית העתיקה וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, תוכלו גם אתם ליהנות ממענה איכותי ומקצועי למגוון רחב של בעיות בריאותיות וקשיים רגשיים שונים. הפתרון המקצועי ממתין לכם ממש כאן, אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם גיל כבר היום באתר או במספר הטלפון  052-801-1375 והבטיחו את קבלת הטיפול המיומן והאיכותי לו אתם כה זקוקים ברגעים אלו.

        דיקור סיני בצפון מתבסס על רפואה סינית עתיקה

        זר לו היה נקלע לשיעור ברפואה סינית, היה משוכנע כי מדברים בו סינית אפילו אם השיעור עצמו מנוהל בשפה מקומית. הביטויים שבהם משתמש מטפל סיני, שונים באופן מהותי מכל טרמינולוגיה רפואית שהציבור מבין וספק אם גם רופאי המשפחה יבינו מה רוצים מהם. רפואה סינית היא עולם בפני עצמו ויש לעבור הכשרה עמוקה ויסודית בכדי להתחיל ולהתמחות באמת במה שיש לה להציע.

        באופן כללי, מתבססת הרפואה הסינית על אבחון מעמיק ועל שלוש גישות טיפוליות מרכזיות, אם כי לא היחידות:

        דיקור סיני בצפון – אקופונקטורה:

        שימוש ייחודי במחטים דקיקות על מנת לגרות את מסלולי זרימת האנרגיה בגוף ( הצ'י ). לאורך אלפי שנים מיפו הסינים את מסלולי האנרגיה בגוף האדם ולאט למדו לאתר נקודות לאורך המסלולים הללו אשר מסוגלות לייצר תגובה אנרגטית משמעותית. כל נקודה כזו שאותרה הפכה לנקודת דיקור מוכרת לאחר שמידת השפעתה נבדקה ותועדה בספרות הרפואית המאד ענפה של התרבות הרפואית בסין העתיקה. בארץ, אפשר להנות משרותי דיקור סיני בצפון במספר מקומות והיעילות המוכחת של השיטה מאפשרים למטופלים להיחשף בשקט לעוד מימד שלא הכירו, עם יחס תועלת אל מול תופעות לוואי נמוך מאד, מה שהופך דיקור סיני צפון, דרום או מרכז, ליופי של כלי טיפולי יעיל ורב עוצמה.

        צמחי מרפא סינים:

        מרבית המטפלים הסינים אוהבים מאד את השימוש בצמחי מרפא סינים. ישנם מאות של צמחי מרפא שנמצאים בשימוש במערב ובספרי הרפואה העממית הסינית ישנם אפילו אלפים. חלק גדול מן הצמחים הסינים מוכרים גם ברפואת הצמחים המערבית וחלקם אף הפכו לתרופות מוכרות ופופולאריות על ידי חברות תרופות ,ותוספי תזונה ידועים כגון קוהוש שחור,ג'ינסנג,ג'ינקו-בילובה כורכום ועוד… היעילות של צמחי מרפא סינית היא גבוהה מאד ויכולה לתת מענה משמעותי גם כאשר המטופל יוצא מבין ידיו של המטפל וממשיך להתנהל בתוך אורח חייו ובשגרת יומו. חלק מן הצמחים הסינים הם בעלי טעם חזק מאד וצריך משמעת על מנת להתמיד בהם, מצד שני, אל מול היתרונות, נושא הטעם הוא זניח ובהחלט ניתן לגשר על הנושא.

        טיפולי מגע – שיאצו \ טווינה:

        שיאצו וטווינה הם שני תחומים מקבילים. העקרונות של הרפואה הסינית מיושמים בשני המקרים והמטרה היא לעבוד על ערוצי הזרימה האנרגטיים, ממש כמו בדיקור סיני. המגע והטיפול מאד מרגיעים, יעילים בחלק גדול מן המקרים אך תלויים במגע רציף לאורך זמן ולכן היעילות שלהם היא גבוהה כל עוד נמשך רצף טיפולים גבוהה.

        גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית, מתמחה בטיפולי פוריות וגניקולוגיה, טיפול בכאב ועוד  מעניק דיקור סיני בצפון, וצמחי מרפא על פי הצורך וניתן להגיע לקליניקה הפרטית בקיבוץ כברי וברשימת המקומות המצוינים לעיל:

        גיל נמיר 052-8011375 מטפל ברפואה סינית, קליניקה בקיבוץ כברי, בקופת חולים לאומית בנהריה ומעלות ובמרכז סחלב בנהריה.

        במדינה הקטנה שלנו, שיטות טיפול אלטרנטיביות הן כבר שגרה של ממש, ולראיה טרנד דיקור סיני בצפון. דיקור סיני היא שיטת טיפול עתיקת יומין, וכל יעודה הוא לטפל במחלות ובעיות גופניות שונות בעזרת החדרת מחטים לנקודות לחץ מסוימות בגוף. השיטה המורכבת מתבססת על הקשר שבין גוף ונפש ומנסה למצוא את האיזון בעזרת שחרור הלחץ מהגוף. באזור הצפון יש לא מעט מטפלים בשיטה, והם מציעים מגוון רחב של טיפולים לכל סוג של בעיה. בין המטפלים המוביל באזור נהריה ניתן למצוא את גיל נמיר, מטפל

        דיקור סיני בצפון – טיפול איכותי קרוב לבית

        בעיקר כשהגוף מותש ועייף, ואתם מרגישים שאתם חייבים לקבל עזרה, נסיעה למרכז הארץ יכולה להיות עניין מתיש. טיפול בדיקור בקרבת אזור המגורים שלכם יכול לעזור לכם להתמודד עם שלל בעיות גופניות ולשפר את התחושות הנשפיות והפיזיות שלכם. בשיטת הדיקור הסיני, ניתן לענות על בעיות כמו:

        • כאבים כרוניים – מיגרנות, כאבי גב, כמו גם חוסר נוחות.
        • בעיות גופניות הנובעות מלחץ – כאבי שרירים, אכילה רגשית וכו'.
        • בעיות פריון ובעיות גניקולוגיות.
        • מחלות ילדים.
        • ועוד.

        בגלל הטווח הרחב של מחלות פיזיות שהדיקור יכול לתת עליהן מענה, לצד טיפול קל ולא חודרני יחסית, הדיקור הסיני הופך נפוץ מאוד במחוזותינו. לקוחות רבים כמו גם קופות החולים מכירים בשיטת הטיפול הזו ומרפאות חדשות נפתחות חדשות לבקרים.

        דיקור סיני בצפון מחיר משתלם וטיפול מוקפד

        כבר תקופה שאתם סובלים מכאבים? יש לכם בעיה רפואית כרונית שהרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה לתת עליה מענה? רוצים לשחרר את הלחץ? דיקור סיני יכול לעזור לכם להתמודד. המטפל גיל נמיר הוא מטפל מקצועי ומוסמך לדיקור סיני שמנהל מרפאה פרטית לצד מתן שירותים בקופת חולים. ניר בעל הכשרות רבות והטיפול שתקבלו יהיה מתאים בדיוק לסוג הכאבים שאתם חווים.

        במרפאה, אתם תעברו אבחון ראשוני, ולאחריו תתחילו בסדרת טיפולים. במהלך הטיפולים המטפל יתאים את נקודות הדיקור לכאבים כפי שאתם מרגישים אותם בזמן אמת. לפרטים נוספים על הטיפול פנו לקליניקה של גיל נמיר.

        רפואה סינית בצפון

        לא תהיה זו יומרה והפרזה לומר כי ישראל היא אימפריה בתחום הרפואה המשלימה. כמו שנאמר " יש טובות ממנה אך אין טובות כמוה " לאורך השנים יצאו ישראלים רבים לרחבי העולם ועברו הכשרות ממושכות בתחומים שונים כמו : הומיאופתיה, רפואה סינית, פרחי באך וכו… והפכו להיות לא רק מטפלים טובים ומסורים אלא גם ברי סמכא ומובילי דעת קהל בתחומם. עם השנים הגיעו לישראל דיסציפלינות שונות ומתודות מגוונות ואפשרו גם לישראלים ללמוד ענפי רפואה משלימה ולהתמחות בהם.

        רפואה סינית היא מן הנפוצות שיש בין ענפי הרפואה המשלימה, רפואה סינית בצפון הארץ, בדרום וכמובן במרכז, היכן שכל טרנד דומיננטי מתבסס ומתפשט. הרפואה הסינית היא עתיקת יומין, קהל מערבי מאד אוהב ומתחבר לגישה הסינית גם משום שהיא מאד עתיקה, גם בגלל שכל תורה או הוויה שמגיעה מן המזרח יש בא איזה מסתורין ואפיל מעולמות מרוחקים ובעיקר בגלל שהיא יעילה. טווח התסמינים שהרפואה הסינית מתיימרת לתת להם מענה הוא בלתי נגמר ובסין העתיקה הרפואה הסינית היא כל מה שהיה. הרפואה המערבית נכנסה לסין רק בעשרות השנים האחרונות בצורה מואצת והפתרונות המסורתיים של הרפואה העתיקה, בהחלט הספיקו על מנת לתת מענה ברמה הציבורית לאורך אלפי שנים של תיעוד התרבות הסינית.

        בארץ, צברה הרפואה הסינית תאוצה בעשרים השנים האחרונות והוסיפה לעצמה עוד ועוד מטפלים ועוד ועוד תומכים ומטופלים. את החותמת הסופית להתבססותה כענף המוביל מבין ענפי הרפואה המשלימה, קיבלה הרפואה הסינית כאשר החלו להיפתח מספר מכללות מובילות ללימוד והכשרה של מקצועות רפואה משלימה, כשרפואה סינית הייתה מגמה מובילה בכולן. ניתן גם כיום ללמוד רפואה סינית בצפון, במרכז, בירושלים ובדרום.

        התופעה המעניינת היא הכניסה המשמעותית של הרפואה הסינית לקופות החולים. כל קופות החולים מפתחות כבר שנים אחדות את תחום הרפואה המשלימה במסגרת סל המוצרים שהן מציעות למבוטחים שלהן. הרפואה הסינית מהווה גם כאן תחום דומיננטי בעיקר בכמה קטגוריות מובילות : טיפול בכאבי גב ושיקום מפציעות ספורט ופציעות גפיים ומפרקים, תמיכה בהרזיה, בעיות שינה ופוריות. התוצאות של המטופלים בתחומים הללו, הפכו את הדיקור וצמחי המרפא הסינים לאופציה כמעט ראשונה עבור חלק מן האנשים וכיום נדמה שאין צורך להציג את המתודה בפני אף מטופל, כולם מכירים ומוקירים את האפשרויות הגלומות בה.

        גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה, מהווה מקור ידע של רפואה סינית צפון. גיל מתמחה ביישום טכניקות סיניות מסורתיות והתאמתן למטופל ולבעיה. מתמחה בפוריות וגניקולוגיה, טיפול בכאב ועוד.

        גיל נמיר 052-8011375 מטפל ברפואה סינית, קליניקה בקיבוץ כברי, בקופת חולים לאומית בנהריה ומעלות ובמרכז סחלב בנהריה.

        רפואה סינית מטפלים בצפון ובגליל

        מחפשים היכן לעשות דיקור סיני בגליל ? מרפאתו של גיל נמיר תאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות הסודיים הקיימים ברפואה הסינית. רפואה עתיקת יומין זו אוצרת בתוכה חוכמה גדולה המבוססת על אלפי שנים בהן היא קיימת, 5000 שנים ליתר דיוק. רפואה זו דוגלת בתזונה נכונה, שימוש בצמחי מרפא מיוחדים (אשר חלק מהם, כמו הג'ינג'ר והגוג'י ברי לדוגמא, נכנסו לתזונה המערבית) וכמובן בדיקור המאפשר זרימה טובה וחלקה של אנרגיית הצ'י בגוף.

        כיצד מתנהל דיקור סיני בגליל?

        לאחר שהמטופל מסביר מאיזה כאבים הוא סובל יכול המטפל להבין את אופי הטיפול הדרוש לו. הרפואה הסינית משלבת בין תזונה וצמחי מרפא לצד מספר טיפולים של דיקור אשר מטרתם להחזיר את זרימת אנרגיית הגוף למצב תקין. הטיפול מתבצע בעזרת נעיצת מחטים דקות וחד פעמיות בנקודות ספציפיות בגוף. נקודות אלה נמצאות על תעלות אנרגיה המכונות מרידיאנים . דקירת נקודות לאורך המרידיאנים מאפשרת את שחרור האנרגיה העצורה בהם. הדבר מעודד גם הזרמת דם ושחרור של חומרים שונים בגוף העוזרים להתגבר על הכאבים באופן טבעי.

        ישנם אנשים החוששים מהרעיון כי מחטים יכנסו לגופם אך יש להדגיש כי מדובר במחטים כה דקות עד כי הדקירה שלהן כמעט אינה מורגשת. מצד שני, זרימת האנרגיה שהגוף שלכם ירגיש בהחלט יעזור לו להחלים מכל בעיה עמה הוא מתמודד.

        דיקור נפוץ

        הדיקור הפך לאחד הטיפולים האלטרנטיביים הנפוצים ביותר בישראל בזכות פשטותו, יעילותו, בטיחותו והעלות הלא גבוהה הכרוכה בו. במקרים רבים טיפול של מספר שבועות בדיקור יסתבר כיעיל יותר מטיפול תרופתי של מספר חודשים. מדובר גם בהליך ריפוי אשר אין לו תופעות לוואי מזיקות כמו לתרופות, אינו מעורר התמכרות ואינו פוגע בחלקים אחרים בגוף כפי שעשוי לקרות ברפואה הקונבנציונלית. טיפול בעזרת דיקור נפוץ עבור בעיות כמו :

        • לחץ דם.
        • בעיות פריות.
        • דלקות בשרירים ופציעות ספורט.
        • דורבן.
        • כאבים כרוניים.
        • מיגרנות.
        • בעיות במערכת העיכול.
        • בעיות נשימה.
        • ועוד.

        מול הנוף המהמם של צפון הארץ, בין השקט להרים, טיפול דיקור סיני בגליל הוא מתנה נפלאה לגוף ולנפש שלכם. דיקור סיני היא שיטת טיפול שמגיעה מהמזרח הרחוק, והיא קיימת כבר אלפי שנים. מהות השיטה היא להרגיע כאבים ולטפל במחלות בעזרת הקשר שבין גוף לנפש, בעזרת דיקור במחטים זעירות, על פני נקודות לחץ מדויקות בגוף. בישראל הפך הדיקור לנפוץ מאוד בשנים האחרונות, וקופות חולים ומרפאת פרטיות מקדמות את שירותי הרפואה הסינית שלהם ביתר שאת. באזור הגליל כמה מרפאות בתחום, כשהמובילה בהן היא המרפאה של גיל נמיר הממוקמת בקיבוץ כברי.

        דיקור סיני בגליל: חמש סיבות מצוינות להתעניין בטיפול זה

        בין אם אתם תושבי המקום ובין אם אתם מעוניינים להגיע במיוחד לאזור – אספנו לכם חמש סיבות מעולות שבגללן אתם רוצים לבחור להגיע לטיפול דיקור סיני בצפון הארץ:

        • הנוף המיוחד של הגליל, והאווירה הרגועה כבר מכניסים את הגוף שלכם למצב מנוחה.
        • הקליניקות המתקדמות באזור מאפשרות טיפולים חדשניים ברמה גבוה.
        • מטפלים מנוסים שנותנים שירותים במגוון ערוצים – מרפואות פרטיות לצד קופות חולים.
        • טיפולים בטווח רחב של בעיות בריאות – החל ממכאובים פיזיים ועד טיפול בלחצים נפשיים – בדיקור הסיני יש מקום לטפל כמעט בכל בעיה.
        • השירות המקצועי האמין והמהיר של המטפלים באזור.

        אז עם כבר השתכנעתם שאתם רוצים לטפל במיגרנה שלכם בדיקור סיני, ואתם מתגוררים בגליל, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את המטפל שהכי מתאים לכם.

        רפואה סינית מטפלים בצפון הארץ

        הריפוי בדיקור סיני הוא חוויה שונה לחלוטין מטיפול רפואי מסורתי. הדיקור מותאם ללקוח ומאפשר לעשות שינויים במהלך סדרת הטיפולים בהתאם לתחושה הכללית במהלך כל טיפול. מטפל מנוסה מזהה במהירות את נקודות הדיקור של החולה, ומתאים את תהליך הריפוי לסימפטומים המוצגים בפניו.

        במרפאתו של גיל נמיר הממוקמת בקיבוץ כברי, ניתן לקבל שירותים של דיקור סיני לטיפול במגוון רחב של בעיות פיזיות. גיל הוא מטפל מנוסה בעל הכשרה רחבה והתמחות בתחום הדיקור הסיני לטיפול בבעיות פריון, כאב וילדים. לפרטים נוספים ולקביעת תור לייעוץ ראשוני, ניתן ליצור קשר בטלפון.

        שירותי רפואה סינית בנהריה

        שירותי רפואה סינית בנהריה החלו לצבור תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. ישראל נחשבת כיום למדינה מובילה בתחום הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית וישנם תיירים רבים המגיעים מחו"ל על מנת לעבור טיפול אצל מומחים בארץ. הודות להכשרות רבות שעברו אותם מומחים בתחומים כמו רפואה סיני, פרחי באך והומאופתיה ניתן למצוא היום אפילו קופות חולים אשר מכירות בטיפולים אלה ומשתתפות בעלויות הטיפול של המבוטחים. הענף הבולט בתחום זה הוא הרפואה הסינית והוכחה בולטת לכך הוא פתיחתן של מכללות מקצועיות המכשירות מטפלים לעסוק ברפואה משלימה, כאשר מגמת הרפואה הסינית הינה הבולטת ביניהן.

        סודות מהמזרח הרחוק – רפואה סינית בנהריה

        נראה כי כל דבר הנוגע לתרבויות רחוקות מרתק אותנו, בעיקר כשמדובר במזרח הרחוק. ידע וחוכמה שנצברו במשך אלפי שנים, טרם התקופה המודרנית, טומנים בחובם סודות רבים אשר אינם מוכרים בעולם המערבי. ידע זה החל לחלחל לידיעת הציבור בשנים האחרונות אך עדיין זוכה להתעלמות מן הרפואה המערבית אשר מעדיפה להתבסס על תרופות, ניתוחים והליכים רפואיים מורכבים אשר מסכנים לא פעם את הציבור.

        הרפואה הסינית בפרט והאלטרנטיבית ככלל מציעה נקודת מבט מעט שונה. במקום לטפל בסימפטום נקודתי יש להסתכל על התמונה הרחבה והיא יחסי הגומלין בין הגוף לנפש. במקום לטפל בתוצאות של הבעיה יש לטפל במקור הבעיה אשר לרוב נובע מהפרעה אנרגטית. הרפואה הסינית מאמינה כי זרימת אנרגיית הצ'י בגוף היא שאחראית על התפקוד התקין של האיברים השונים. במידה וישנם כאבים כלשהם, הרי שמקורם בזרימת צ'י לא תקינה.

        גיל נמיר – רפואה סינית באזור נהריה

        "גיל נמיר DIP.AC – רפואה סינית עתיקה" הינו מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי. הידע הרב שצבר ברפואה אלטרנטיבית לצד התמחות בגניקולוגיה ופריון מאפשרים לו לאזן את אנרגיה בגופו של כל מטופל, ללא קשר לסוג הבעיה ממנה הוא סובל. בין אם מדובר במיגרנות, בעיות בשלד, בעיות פוריות או הפרעות נוירולוגיות – דברים אלו ניתנים לטיפול על ידי דיקור סיני לכאבים, צמחי מרפא ותזונה נכונה.

        מטפל בדיקור סיני בארץ

        אם חיפשתם מטפל שעושה דיקור סיני בצפון הארץ, בדרומה או במרכזה סביר להניח כי אתם סובלים מבעיה כלשהי אשר הרפואה המערבית אינה מצליחה לטפל בה. בעוד פעמים רבות הרפואה המערבית מתמקדת בהעלמה זמנית של הסימפטומים או בשיכוכם, הרי שהרפואה האלטרנטיבית מנסה לרדת לשורש הבעיה ולטפל בה ממקום עמוק יותר. טיפולים מסוג זה אינן עולים בקנה אחד עם תעשיית תרופות הנפוצה ברפואה המערבית, תעשיה המאמינה בנטילת תרופות אשר לרוב מטפלת בבעיה אחת אך יוצרת שתיים חדשות. לא תמיד ניתן לפתור את הבעיה על ידי טיפול תרופתי לכן אנשים רבים פונים לרפואה בעלת גישה שונה.

        גיל נמיר מטפל בדיקור סיני

        הרפואה הסינית קיימת מזה 5000 שנים ומתמקדת במושג שהרפואה המערבית איננה מכירה בו : אנרגיה. בגוף שלנו קיימת אנרגיה הזורמת לאורכו. במידה וישנה הפרעה לזרימה האנרגטית עקב לחצים נפשיים או בעיות פסיכולוגיות יכולים להתעורר כאבים, מחלות כרוניות או בעיות שינה. הרפואה הסינית אינה עושה הפרדה בין גוף לנפש ומאמינה כי כל בעיה פיזית ניתנת לתיקון על ידי דיקור נקודות ספציפיות בגוף. נקודות אלה מאפשרות זרימת אנרגיה טובה יותר מה שמחזיר את הגוף לאיזון. בעיות נפוצות המטופלות על ידי דיקור סיני הן :

        • בעיות שינה.
        • כאבי גב.
        • דלקות.
        • בעיות פוריות.
        • כאבי ראש ומיגרנות.
        • בעיות בעיכול.
        • הפרעות במערכת הנשימה.
        • מצבי דחק רגשיים והפרעות נפשיות.
        • ועוד.

        רפואה בגישה אחרת

        "גיל נמיר DIP.AC רפואה סינית עתיקה" הינו מטפל מוסמך ברפואה סינית ומתמחה בגוון טיפולים הנוגעים לתחומי הגניקולוגיה, בעיות שינה, פוריות, טיפול בכאבים שונים ועוד. ניסיונו הרב והידע שצבר מאפשרים לו לטפל ביעילות בכל בעיה של מטופליו ולהמליץ להם על צמחי מרפא שיתרמו לתהליך ההבראה. אם הרפואה הסטנדרטית לא הצליחה לרפא אתכם או במידה ואינכם מאמינים בתעשיית התרופות – פנו כעת אל גיל נמיר וגלו רפואה בגישה אחרת.

        לקוחות ממליצים

        רציתי לומר תודה על תשומת הלב, על היחס הנפלא והאישי ועל מקצוענות מדהימה! רציתי לומר תודה על הליווי הצמוד ועזרה ברגעים הקשים. תודה על התרגשות ואיכפתיות ברגעים משמחים.

        משפחת חיניץ

        רציתי להביע מילות הערכה על צומת הלב האישית והחמה, על ההתחשבות בכל פרט, על המסירות שאתה מטפל בי בכל עת. עם היחס האישי והסבלנות האין קץ, יש בך מכל המידות והתכונות אשר בגללן אוהבת אני להיות. לא חסכת מאמץ ועבודה הראויה למחמאה, ואני מרגישה היטב את התוצאה. אם אני יביע לך תודה וברכה היא ודאי לא תקיף את מלוא הערכה.

        חנה

        ברצוננו להודות לך על הדרך הארוכה ועל עוצמת התועלת שהביא הטיפול שלך. על שליווית אותנו מרגע המחשבה ועד להשלמת היצירה, עם המון סבלנות, הרבה פתיחות ורגישות. על שהיית שם לטפל, לתמוך ולעודד לאורך כל הדרך במקצועיות ומיומנות רבה, ועם יכולת ההקשבה הכל כך מיוחדת שלך. תודה רבה!!

        משפחת מאור
        למעלה

        השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

          ּ