צרו קשר

    ּ

    דיקור סיני לכאבי גב

    דיקורים סיניים לכאב גב

    כאבי גב הם אחד הדברים המטרידים ביותר שאדם יכול לחוות. מבין כל הכאבים הנובעים מספורט, מאמץ יתר או דלקת כרונית נראה שכאבי הגב הם הרציניים והמורגשים ביותר בעיקר משום שאנו משתמשים בשרירי הגב ללא הפסקה, בין אם בזמן הליכה, עמידה או ישיבה. דיקור סיני לכאבי גב נותן פתרון משלים לטיפולים אורתופדיים ופיזיותרפיה אשר נהוג לעשות כאשר ישנם כאבי גב חוזרים. בעוד כאבי גב מסוימים יכולות לנבוע מנעליים בעיתיות, יציבה לא טובה או צורת ישיבה לא נכונה הרי שכאבים אחרים נובעים מפציעות של ממש עקב תאונה, נפילה או מתיחה חזקה / קרע בשריר.

    הפתרון לכאבים – דיקור סיני לכאבי גב

    בעוד כאבים הנובעים משרירי הגב יכולים להוות מטרד לא קטן, הרי שפציעות הנוגעות לתזוזות בחוליות הגב ופריצות דיסק יכולות לשתק אנשים לפרק זמן ארוך. פציעות אלה עשויות להישאר לכל החיים ולהעיק על חיי האדם לאורך תקופה בלתי מוגבלת. על מנת להקל על כאבים אלה תוכלו לבצע טיפול אלטרנטיבי הכולל דיקור סיני לגב. כיצד מתבצע הטיפול ?

    • אבחון בעיית הגב.
    • הגדרת הנקודות והתעלות האנרגטיות (רדיאנים) הדורשים טיפול.
    • החדרת מחטים דקות, עדינות וסטריליות לנקודות הדרושות על מנת להקל על זרימת הצ'י (אנרגיית החיים) בגוף.
    • השלמת הטיפול על ידי צמחי מרפא והמלצות לתזונה נכונה.

    האם דיקור סיני עוזר לכאבי גב

    הסוד ברפואה האלטרנטיבית הוא להקשיב לגוף. בעוד הרפואה המערבית מנסה להשתיק את הגוף ואת האותות שהוא משדר לנו על ידי משככי כאבים, הרפואה הסינית מתייחסת לכל אות שנשלח למוח שלנו. על ידי פירוש נכון של האותות הללו , הנובעים מבעיה עמוקה יותר בגוף ובנפש, ניתן לרפא את המכאובים הפיזיים.

    גיל נמיר DIP.AC הינו מומחה ברפואה סינית עתיקה וישמח לייעץ לכם באשר לדרכי הטיפול הנכונות ביותר עבורכם. שימוש בדיקור סיני וצמחי מרפא יכול לעזור בריפוי של אינספור מחלות וכאבים, כאשר טיפול זה יכול להוות טיפול משלים לרפואה המערבית או כתחליף מוחלט במקרים מסוימים.

    טיפול כדוגמת דיקור סיני לכאבי גב הוא מענה מרגיע לשרירים תפוסים כמו גם לבעיות גב חמורות יותר. דיקור היא שיטת טיפול שפותחה במשך אלפי שנים על ידי דורות של מטפלים, תוך למידה והיכרות את מערכות הגוף השונות, ושכלול היכולות לאיזון בין גוף ונפש. בבסיס הטיפול בדיקור המטפל מוצא נקודות בהן ניתן להחדיר מחטים מתחת לעור, והן משפיעות על תופעות פיזיות בעזרת שחרור לחצים. בין אם מדובר בכאבי שרירים, פריצות דיסק או חוסר איזון בעמוד השדרה, דיקור סיני מקל על הכאבים והוא טיפול שיכול לעמוד בפני עצמו. מעוניינים גם אתם לקבל מענה מרשים זה? צרו קשרעם גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית, בעל התמחות בדיקור סיני לטיפול בכאבים.

    כאבי גב יכולים להיות כאבים משתקים שנובעים מכל מיני סיבות – פציעות ספורט, עודפי משקל או אפילו דלקות כרונית. כמובן שפציעות חמורות יכולות להיות מסוכנות מאוד ולגרום לקושי רב לחולה, ואף להקשות על תפקודו היום יומי. בדיקור הסיני, כאבי הגב מאובחנים על ידי המטפל, ולכל פציעה או כאב יש שיטת טיפול אחרת.

    לאחר האבחון, המטפל מגדיר את נקודות הדיקור, ובעזרת מחטים זעירות מתחיל בתהליך הדיקור. המטופל ממתין פרק זמן כל שהוא כשהמחטים נעוצות בו וזאת על מנת לאפשר את זרימת האנרגיה בגופו. בסדרת הטיפולים, המטרה העיקרית היא לאזן את הרמות האנרגטיות של הצ'י (אנרגיית החיים), אצל המטופל ולהפנות אותן למקומות הכואבים בכדי לשפר את התחושה הפיזית.

    דיקור לפוריות

    מומלץ לשלב דיקור סיני לכאב גב יחד עם טיפול משלים

    על פי רוב, טיפולי דיקור סיני לגב הולכים יד ביד עם טיפולים נוספים כמו שימוש בצמחי מרפא. תהליך שמורכב מכמה שיטות רפואה סינית יכול להיות אפקטיבי הרבה יותר למטופל. מטפל מנוסה, מחזיק בשיטות עבודה המותאמות למטופל ולומד במהירות להתאים את עצמו לשינויים הגופניים שחווה הלקוח שלו.

    גיל נמיר הוא מטפל בעל כשרה בתחום הרפואה הסינית (DIP.AC), וניסיון רב שנים בטיפול בדיקור סיני. בקליניקה של גיל כל לקוח עובר אבחון מלא, והתאמה של טכניקה טיפולית לבעיות שהוא מעלה. לפרטים נוספים צרו קשר עם המרפאה.

    כאבי גב עשויים להעכיר את יומם של אנשים רבים. כך שבמידה וגם אתם סובלים מהם דעו כי המצב לא חייה להיות כך. בעת פניה אל גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה (DIP.AC) וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, תוכלו גם אתם ליהנות מטיפולי דיקור סיני לכאבי גב בהתאמה מדויקת ואינדיבידואלית למצבכם הבריאותי, שגרת חייכם והסימפטומים מהם אתם סובלים.

    דיקור סיני לכאבי גב – טיפול הוליסטי ללא תופעות לוואי

    כאבי גב הינם מנת חלקם של אנשים רבים ולצערנו הרפואה המערבית לרוב לא מצליחה למצוא להם מענה שאינו כולל תרופות נוגדות כאב או תרופות ממשפחת הNSAIDs אשר מעניקות הקלה זמנית בלבד בכאב. החיסרון המשמעותי בתרופות עלו הוא בתופעות הלוואי שלהן, אך חשוב לדעת כי זהו אינו הפתרון היחידי לבעיה.

    דיקור סיני לכאבי גב מאפשר לאנשים רבים ליהנות מטיפול הוליסטי אשר מתייחס לכל היבטי חייהם ופעילותם ומותאם בצורה אינדיבידואלית לסימפטומים והבעיות מהן הם סובלים. הרפואה הסינית מצליחה לסייע ליותר ויותר אנשים אשר סובלים מכאבי גב שלא נפתרים. יעילות הדיקור הסיני הוכיחה את עצמה לא פעם בהתמודדות עם כאבים קשים ובעיות אורתופדיות שונות בכל חלקי הגב. אתם ממש לא חייבים להמשיך ולסבול בשעה שקיים פתרון איכותי שכבר הוכיח את יעילותו וסייע לאינספור אנשים בכל רחבי העולם בהתמודדות עם הכאב.

    המענה איכותי למגוון רחב של בעיות וקשיים טמון בעבודתו המסורה והמיומנת של גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה, אשר מתאים את מהלך הטיפולים השונים בצורה אישית ומדויקת למצבו של כל אדם, זאת בין אם מדובר במבוגרים, נוער או אפילו ילדים. סדרת טיפולי דיקור סיני מעניקה לאנשים רבים את האפשרות ליהנות ממענה איכותי אשר מתאים להם בצורה אינדיבידואלית ומתמקד בטיפול בחוזר האיזון המקורי אשר הביא להתפרצות הבעיה והכאבים במהלך היומיום שלכם. לקבלת מידע נוסף, השאירו פרטים באתר או חייגו 052-801-1375.

    מידע נוסף בנושא

    על דיקור סיני לכאבי גב

    כאבי גב מהווים את נחלתם של אנשים רבים, כאשר המקור לכאבים יכול להיות גב תפוס, פריצת דיסק וסיבות רבות נוספות.
    רוב האנשים אשר מתמודדים עם כאבי גב לאורך תקופת זמן ארוכה, ימצאו את עצמם מתנסים במגוון רחב של שיטות להפגת הכאבים ובין היתר, תרופות, משחות, תרגילים שונים ועוד.
    אם גם אתם סובלים מכאבי גב, תשמחו לגלות שלרפואה הסינית יש גם פתרונות איכותיים לכאבים הללו, אשר מה שמייחד אותם הוא עצם היותם בטוחים ונטולי תופעות לוואי.
    הודות ליעילות הגבוהה של דיקור סיני לכאבי גב, כיום גם רופאים העוסקים ברפואה הקונבנציונאלית ממליצים במקרים רבים על דיקור סיני כשיטת טיפול אשר בכוחה להפיג את כאבי הגב. גיל נמיר הוא מטפל מומחה ובעל ניסיון גם בדיקור סיני לכאבי גב.

    בכדי שטיפולי הדיקור יהיו יעילים, קיימת  חשיבות גבוהה לאבחן בשלב הראשון את המקור לכאבי הגב – האם הגורם נובע מגורם פיזי כזה או אחר כמו שרירים תפוסים, דלקת בשרירי הגב, הרמה של משאות כבדים, הריון ועוד. כאבי גב יכולים גם לנבוע מסיבות נפשיות – מתחים, חרדות, פחדים כיוצא בזה.
    בשלב הבא, ניתן לעבור לשלב הטיפול בפועל, כאשר, דיקור סיני לכאבי גב מתבצע באמצעות מחטים דקות, אותם מחדיר המטפל לאזורים שונים בגוף – כאשר הוא בוחר באזורים אשר משפיעים על אזור הגב העליון והתחתון.
    אורך הטיפול הוא כ-45 דקות, כאשר לרוב הטיפול מתקיים בשכיבה, אך הוא יהיו גם מקרים בהם הוא יתבצע בישיבה.

    היתרונות של הדיקור סיני לכאבי גב

    בכוחו של טיפול בדיקור סיני להפחית במידה רבה את הרמה והתדירות של כאבי הגב, בין אם הם נובעים כתוצאה מפריצת דיסק ובין אם מסיבות אחרות.
    בכוחו של דיקור סיני להפחית את התלות בתרופות ובשיטות טיפול קונבנציונאליות, אשר עלולות לטמון בחובן תופעות לוואי כאלו ואחרות.
    כאן חשוב לציין, כי הדיקור הסיני נועד בכדי לרדת לשורש הבעיה ולטפל בה ולא רק בסימפטומים שלה (וזאת, למרות שבכוחו להקל במידה רבה על הסימפטומים).
    כאן חשוב להדגיש שבכדי ליהנות מכל היתרונות והתועלות של דיקור סיני לכאבי גב, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את המטפל אשר יבצע את הדיקור. גיל נמיר הוא מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה ומומחה בטיפול בדיקור לכאבי גב.

    דיקור סיני לכאבים

    לא מעט אנשים מתמודדים עם כאבים, אלו יכולים להיות כאבים באזורים שונים, בעוצמות שונות ובתדירות שונה – וכמובן, שגם הגורמים לתחושת הכאב ישתנו מאדם אחד לאחר, אבל מה שמשותף לכולם, הוא הרצון להפיג את אותם הכאבים.
    החדשות הטובות הן, שיש פתרון אשר בכוחו לסייע להקל על הכאבים במידה רבה והפתרון בא לידי ביטוי בטיפולי דיקור סיני לכאבים.
    לא מעט מחקרים בוצעו בשנים האחרונות על טיפולי הדיקור הסיני ועל יעילותם ואחת מהמסקנות אשר חזרה ועלתה ברבים מאותם מחקרים, טמונה בעובדה שדיקור סיני יכול לסייע בין שישים אחוז לשמונים וחמש אחוז מהמקרים בהם המטופלים התלוננות על כאבים. גיל נמיר הוא מטפל מוסמך המסייע לטיפול בכאבים באמצעות דיקור סיני.

    דיקור סיני לכאבים –  לאיזה סוגי כאבים הוא מסייע?

    דיקור סיני נחשב כיעיל במיוחד לטיפול בסוגים שונים של כאבים ובין היתר: כאבי גב וכאבים אשר מקורם בבעיות אורטופדיות שונות, כאבי אף, אוזן וגרון, כאבי ראש וכאבים אשר מקורם הוא ברקע עצבי, כאבים אשר נובעים מבעיות במערכת העיכול, כאבי מחזור וכאבים הנובעים מרקע הורמונאלי וסוגים רבים אחרים של כאבים.
    גם אם הסיבה לכאבים איננה ברורה וגם אם לא נמצא על ידי הרפואה הקונבנציונאלית הגורם הספציפי לאותם הכאבים, דיקור סיני לכאבים, יכול להוות כדרך היעילה ביותר בהפגתם.

    פרידה מכאבים דרך דיקור סיני

    כידוע, אנשים אשר סובלים במשך תקופת זמן ארוכה מכאבים כרוניים, ימצאו את עצמם במקרים רבים צורכים משככי כאבים ותרופות שונות – אשר טומנות בחובן תופעות לוואי כאלו ואחרות.
    החדשות הטובות הן שיש דרך אחרת באמצעותה ניתן להיפרד מאותם הכאבים (ואף לצמיתות), דרך הנחשבת לבריאה ונטולת תופעות לוואי והכוונה היא כמובן לטיפולי דיקור סיני לכאבים – כאן חשוב לציין, שטיפולי הדיקור יכולים להתבצע במקביל לטיפולים אחרים או במקביל לנטילת תרופות.
    אז אם גם אתם נמנים על אותם אנשים אשר סובלים מכאבים ומבקשים לעשות מעשה על מנת להיפרד מהם, כל שאתם צריכים לעשות בשלב הבא, זה לבחור בתבונה את המטפל, כאשר, מטפל ומקצועי ידאג שבתוך זמן קצר מתחילת ההליך הטיפולי, הכאבים יופחתו במידה משמעותית ובשלב מסוים, אף יפסיקו להטריד אתכם. פנו עוד היום אל גיל נמיר, מטפל מומחה ומוסמך שיסייע לכם להעלים את הכאב.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ