צרו קשר

    ּ

    שימוש בצמחי מרפא סיניים

    אנשים בעולם המודרני לומדים לאט – לאט להבין שלא תמיד לרפואה המערבית יש פתרון עבור הבעיות והמכאובים שלהם . פעמים רבות ניתן לשמוע סיפורים על אנשים שסבלו ממחלות וממצבים נפשיים לא פשוטים לאורך זמן, ללא מציאת פתרון לבעיה שלהם. אנשים אלו פנו לרפואה הסינית, וגילו כי שימוש בצמחי מרפא סיניים בשילוב עם דיקור – יכול לעשות פלאים לגוף ולנפש. הסינים פיתחו את תורת צמחי המרפא שלהם במשך שנים, בצורה שיטתית ומלומדת. הם גילו את ההשפעה השונה שיש לצמחים השונים על גוף האדם, ואת השימוש הנכון בכל חלקי הצמח. פורמולות צמחיות שונות יכולות להקל ואף לרפא מחלות רבות, שלרפואה המערבית אין כל פתרון בשבילן.

    מהו הסוד של צמחי המרפא השונים?

    שימוש בצמחי מרפא סיניים נלמד ונבחן לאורך השנים, במטרה למצוא את השימוש הנכון לכל צמח ולהקל על כל מחלה וסבל של בני האדם. הסינים העתיקים היו מתבוננים וחוקרים את הצמחים השונים, והם גילו לאט לאט את התכונות שאחראיות לאיכויות הצמח. למשל, לטעם יש השפעה חזקה על שימוש הצמח, טעם מתוק מחזק את הגוף ואילו חמוץ מכווץ. כך גם צבע הצמח משפיע על סגולותיו השונות, צבעים אדומים למשל ידועים כמשפיעים על זרימת הדם ואיכותו. לכן נהוג לשלב אותם בפורמולות המיועדות למצבים של אנמיה, לחץ דם נמוך וכדומה. בנוסף, התבוננות על השפעת הצמח על בעלי החיים, גם כן תרמה רבות להבנת השפעות הצמח.

    גיל נמיר הינו מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה, יש לו וותק וניסיון רב שנים בתחום הטיפול ומאות לקוחות מרוצים ובריאים. גיל משלב בטיפולו שימוש בצמחי מרפא יחד עם דיקור, ובכך משיג את התוצאה האופטימלית עבור המטופל. צרו קשר עוד היום לייעוץ וקביעת פגישה.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ