צרו קשר

    ּ

    תשכחו מההליכים הכואבים שאתם מדמיינים – דיקור סיני בצפון כאן כדי להקל עליכם

    לאנשים שמעולם לא עברו ריפוי הוליסטי כסוג של טיפול, דיקור סיני בצפון יתאים להקלת מצבים גופניים ורגשיים רבים. גיל נמיר,  מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורת, מבצע את הטיפול באמצעות החדרת מחטים דקות לתוך העור, ללא כאבים, ועם תוצאות שמובילות לשיפור התחושות.

    מטופלים רבים מדווחים על דיקור סיני בצפון כ"נס" ששיפר את איכות חייהם, מכיוון שהטיפול מתאים לכל מצב, מדיכאון ואלרגיות, ועד בחילות והתכווצויות שרירים. הטיפול מבוסס על גישה עתיקה ברפואה הסינית, שקיימת למעלה מ-2,500 שנים, לטיפול במגוון מצבים על ידי הפעלת נקודות ספציפיות על העור באמצעות מחטים דקות.

    זוהי שיטה זעיר פולשנית לגירוי אזורים עשירים בעצבים של פני העור, במטרה להשפיע על רקמות, בלוטות, איברים ותפקודים שונים של הגוף.

    במהלך טיפול דיקור סיני בצפון, כל מחט דיקור מייצרת דקירה זעירה במקום ההחדרה, ולמרות שהיא קלה מספיק כדי לגרום למעט אי נוחות, היא מספקת איתות שמיידע את הגוף על הצורך בתגובה, שכוללת גירוי של המערכת החיסונית, קידום זרימת הדם לאזור, ריפוי פצעים ושיכוך כאבים.

    מה הפילוסופיה מאחורי טיפול בדיקור?

    הגוף מלא ומונפש על ידי כוח מעניק חיים בלתי נראה שנקרא 'צ'י', וכשהוא זורם היטב לכל המקומות הנכונים, אדם חווה בריאות נפשית ופיזית טובה. כאשר הצ'י זורם באופן שגוי, חסום או חסר, נגרמות מחלות שניתן לטפל בהן על ידי דיקור סיני בצפון.

    המושג צ'י מתאר את הפעולה הפנימית הטבעית של הגוף. לפעמים אנשים נוטים יותר למחלות כשהם חווים לחץ או חרדה. במצב של רגיעה ובריאות תקינה, הגוף משקף את הבריאות גם באופן פיזי.

    איזון הרמוני פיזי ונפשי באמצעות דיקור סיני בצפון

    מצב הרוח, הבריאות הנפשית והרווח הכללית שלכם כן משפיעים על הבריאות הגופנית שלכם. לפיכך, דיקור סיני בצפון מיועד לסייע לאנשים בהשגת איזון, או צ'י, וכתוצאה מכך לספק הקלה למחלות רבות.

    גיל נמיר, מומחה ברפואה סינית, עם ניסיון עשיר בתחום, מטפל באנשים עם מגוון בעיות פיזיות ונפשיות, כך שאם אתם סובלים מממצבים בריאותיים לקויים, זה הזמן לפנות אליו לייעוץ, כדי להשיג הרמוניה גופנית ונפשית.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ