צרו קשר

    ּ

    הטיפול העתיק הידוע מגיע לצפון

    דיקור סיני הוא שיטת רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים עדינות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. למרות ההיסטוריה הארוכה והשימוש הנרחב שלו, דיקור סיני נותר צורת טיפול שנויה במחלוקת, כאשר אנשים רבים ספקנים לגבי יעילותו ושואלים אם זה פשוט פלצבו. למרות ספקנות זו, דיקור סיני הוכח כמשפר את איכות החיים של אנשים רבים. בין אם נעשה בו שימוש כדי להקל על כאב, לטפל בחרדה ודיכאון, או לווסת הפרעות עיכול, דיקור סיני בצפון יש רקורד מוכח של הצלחה. ניסויים ומחקרים קליניים הוכיחו את יעילותו בטיפול במגוון רחב של מצבים, והפופולריות שלו ממשיכה לגדול ככל שיותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות של פרקטיקה עתיקה זו.

    למעוניינים בדיקור סיני קיימות מספר אפשרויות. חלקם בוחרים לבקר במרפאת דיקור של קופת החולים או בקליניקות פרטיות למפגשים אישיים. בעוד שקופות החולים בדרך כלל הדיקור הוא לא פרטי וישנם מספר מטופלים בעת ובעונה אחת, בקליניקות הפרטיות תזכו לטיפול אישי אחד על אחד. ניתן גם לבחור בטיפולי דיקור בו המטפל מגיע עד אליך. ישנם מטופלים המעדיפים לעבוד במקביל גם עם רופא מורשה שיכול לספק תוכנית טיפול מותאמת אישית בנוסף לדיקור הסיני.

    היכן יש טיפולים באזור הצפון?

    עבור אנשים המתגוררים באזור הגליל, מציאת דיקור סיני באזור הצפון יכול להיות אתגר. עם זאת, יש מטפל ידוע שעשה לעצמו שם של מטפל מיומן ומנוסה. גיל נמיר מפעיל מרפאה בקיבוץ כברי, ומקבל מטופלים מכל הצפון ואף ממקומות שונים בישראל. עם שנים רבות של לימוד ותרגול, הוא פיתח מוניטין של מטפל מקצועי ומסור המסייע למטופליו להשיג בריאות ואיכות חיים מיטביים.

    למרות הספקנות הראשונית, דיקור סיני הוכח כמשפר את איכות החיים של אנשים רבים. עם אפשרויות טיפול רבות ומתרגלים מיומנים , אין סיבה שלא לשקול דיקור סיני כאופציה ריאלית לניהול כאב, קידום ריפוי ושיפור הבריאות והרווחה הכללית. אם הגעתם עד לפה כל מה שנשאר עבורכם הוא ליצור קשר עם גיל נמיר ולקבוע תור למועד הנוח ביותר עבורכם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ