צרו קשר

    ּ

    טיפול ומאפייני דיקור סיני לכאבים

    האמנות העתיקה של דיקור סיני שימשה באסיה במשך מאות שנים לטיפול במצבים רבים ולהקלה על כאבים. היום, דיקור סיני לכאבים זמין להקלה על כל מצב, החל מכאבי גב תחתון ועד לכאבי עצבים, כאבי ראש, פיברומיאלגיה, כאבי מחזור, וכאבים רבים אחרים שמשבשים את התפקוד.

    גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה מטפל במרפאה שלו בצפון במטופלים שסובלים מכאבים, עם תוכנית טיפול מותאמת אישית להקלת הכאבים ושיפור התפקוד, עם תוצאות מעולות בכל פעם.

    מאפייני דיקור סיני לכאבים

    דיקור סיני לכאבים מתבצע באמצעות החדרת מחטים עדינות במיוחד לעור ב"נקודות דיקור" פרטניות. הטיפול מקל על הכאב באמצעות שחרור אנדורפינים, הכימיקלים הטבעיים של הגוף נגד כאבים, ועל ידי השפעה על החלק במוח ששולט בסרוטונין, כימיקל מוחי שמעורב במצב הרוח.

    ברוב המקרים, דיקור סיני לכאבים מתבצע עם החדרת ארבעה עד עשרה מחטים, והשארתם במקום למשך עשר דקות עד חצי שעה, כשהמטופל נח.

    במהלך הטיפול, המטפל מסובב מעט את המחטים או מפעיל מקור חום, כדי להגביר את ההשפעות. בחלק מהמקרים מתבצע גם שימוש בצמחי מרפא שרופים ליד העור, שנקראים מוקסה. מהלך טיפול רגיל כולל שישה עד 12 מפגשים על פני תקופה של שלושה חודשים.

    הגנה מפני נזקי דלקת כרונית באמצעות דיקור סיני לכאבים

    דלקת כרונית שאינה מטופלת בגישה מקיפה, עלולה להחמיר ולהוביל להתפתחות מצבים רפואיים חמורים אחרים.

    לכן, לפני שהכאבים יהפכו לדלקת כרונית, חשוב להבין את סיבת השורש להתרחשותם, ולקבל טיפול דיקור סיני לכאבים אצל מומחה בתחום, בתוכנית טיפול מותאמת אישית.

    בשורה התחתונה, טיפול דיקור סיני לכאבים צריך להתבצע רק על ידי מומחה בתחום

    עם ההחלטה לעבור טיפול דיקור סיני לכאבים, חשוב לפנות למטפל מנוסה. גיל נמיר, חבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, עם ניסיון עשיר בתחום, מקבל במרפאה שלו בצפון מטופלים שסובלים מכאבים, ומתאים להם תוכנית טיפול למיגור הבעיה מהשורש, בגישה שדוגלת בטיפול ב"אדם השלם", במקום התייחסות לתסמינים בלבד.

    כדי להתמודד עם הכאבים בגישה היעילה והטבעית, פנו עוד היום למרפאה, לקבלת תוכנית הטיפול שתסייע לכם להיפרד לשלום מהכאבים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ