צרו קשר

    ּ

    מצבים בהם ניתן לטפל בשיטת דיקור סיני לילדים

    דיקור סיני לילדים מתבצע במספר שיטות שונות שמותאמות לתסמינים הגופניים והרגשיים של הילד. גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, מטפל בילדים שסובלים מסוגים שונים של בעיות פיזיות  ורגשיות, ואתם יכולים להיות רגועים שילדכם יחווה את מלוא היתרונות של הטיפול, גם אם הוא אינו מסוגל לשבת בשקט.

    חלק מהתסמינים שמובילים הורים לטיפול דיקור סיני לילדים כוללים:

    • בעיות עיכול, כולל עצירות, שלשולים, כאבי בטן, ובעיות אכילה.
    • חולשה חיסונית, כולל הצטננות מתמדת, שפעת, שיעול כרוני, וכאבי אוזניים חוזרים.
    • זיהומים בדרכי הנשימה העליונות.
    • מצבי עור, כולל עור יבש כרוני, וגירודי עור כרוניים.
    • בעיות שינה.
    • אנרגיה נמוכה מאוד.
    • טונוס שרירים נמוך.
    • ומצבים רבים אחרים שמשפיעים על בריאותו הנפשית והפיזית של הילד.

    טיפול דיקור סיני לילדים מותאם גם למצבים בהם בריאות הילד אינה תקינה במשך שנים. מצב זה נקרא פתוגן מתמשך, כלומר, ברמה נמוכה יש עדיין סוג של פתוגן שמשפיע על הילד. הטיפול מחזק אותו ומסיר את הפתוגן הלקוי כדי שניתן יהיה להגיע לאיזון ולקדם את ההתפתחות התקינה של הילד.

    מאפייני דיקור סיני לילדים

    דיקור סיני לילדים מתבצע עם החדרת המחט הדקה לגוף, והוצאתה במהירות. המחטים עדינות והטיפול מהיר, כך שהילד כמעט ואינו מרגיש במחטים. הנקודה החשובה הנוספת שיש לציין היא שאין צורך בהרבה נקודות, מפני שהצ'י, האנרגיה של הילד כל כך חדשה וניתנת בקלות לשיקום ואיזון.

    כך, לדוגמא, אצל תינוקות, דיקור סיני לילדים כולל שימוש בהחדרת מחט אחת עד ארבעה מחטים, למשך שנייה או שתיים. זה לא נשמע הרבה, אבל זה מספיק כדי ליצור שינוי עוצמתי במערכת הגופנית של התינוקות.

    בשורה התחתונה, דיקור סיני לילדים מחולל פלאים

    בשילוב עם תזונה נכונה ושינויים באורח החיים, טיפולי דיקור סיני לילדים שמוצעים על ידי גיל נמיר, מטפל מוסמך עם ותק של שנים רבות בתחום, מחולל פלאים.

    לרפואה הסינית יש יתרונות ריפוי עוצמתיים, מכיוון שהטיפול מתמקד במכלול הגוף והנפש, במקום לטפל בתסמינים בלבד, ולכן הוא עובד באופן מבריק. אם תרצו פגישת ייעוץ עם גיל נמיר, זה הזמן לפנות אליו עם ילדכם.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ