צרו קשר

    ּ

    איך דיקור סיני פוריות יכול לעזור?

    דיקור סיני הוא טיפול רפואי אלטרנטיבי שמתבצע באמצעות הנחת מחטים דקות מאוד בנקודות שונות בגוף. הטיפול תועד לראשונה בסין לפני כאלפיים שנים, ועם השנים, טכניקות החדרת המחטים והשימוש בסוגים השונים של המחטים וגודלן, השתנו והתפתחו מאוד. גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה, מבצע טיפולי דיקור סיני פוריות לנשים שמתקשות להרות, באמצעות תמיכה באיזון הגוף ושחרור חסימות שמונעות הריון.

    דיקור סיני פוריות מומלץ למצבים רפואיים שמשפיעים על הפוריות, כולל:

    • תסמונת שחלות פוליציסטיות
    • שרירנים
    • אנדומטריוזיס
    • בעיות שחלות
    • ואיכויות זרע.

    דיקור סיני פוריות מקל גם על חלק מתופעות הלוואי הנוגעות לתרופות פוריות, כגון נפיחות ובחילות, באמצעות קידום הרפיה.

    מתי כדאי להתחיל טיפול בדיקור סיני פוריות?

    ברוב המקרים, מומלץ לנשים להתחיל דיקור סיני פוריות שלושה חודשים לפני תחילת טיפולים כגון הפריה חוץ גופית, או הזרעה תוך רחמית. יחד עם זאת, התחלת הטיפול יחד עם טיפולי הפוריות המומלצים של הרופא, עדיין תומכת בשיפור הפוריות.

    למה ניתן לצפות בפגישת הייעוץ הראשונה?

    בפגישת הייעוץ הראשונה לטיפול דיקור סיני פוריות, המטפל ישאל שאלות על אורח החיים, כולל הרגלי תזונה, רמות מתח, פעילות גופנית, הרגלי שינה וכן הלאה, ודאגות הפוריות.

    המטפל יבצע גם בדיקה, כולל תחושת הדופק ובחינת הלשון. השימוש במחטי דיקור מתבצע בשלב הבא והטיפול עשוי להימשך בין חצי שעה לשעה.

    באיזו תדירות יש לקבל טיפולי דיקור סיני פוריות?

    המטפל יתאים את הטיפול למצבך באופן אישי ופרטני, אבל בדרך כלל ימליץ על מפגשי טיפול של פעם אחת בשבוע.

    כל פגישת טיפול לאחר המפגש הראשון עשויה להימשך עד שעה, והיא כוללת דיון לגבי בעיות הפוריות והסבר על השיטה, ולאחר מכן טיפול עם מחטים במשך עשרים עד ארבעים דקות.

    מתחילים עם קביעת פגישת ייעוץ לטיפול בדיקור סיני פוריות

    גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה הסינית מהצפון, וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, מבצע טיפולי דיקור סיני פוריות לנשים וגברים, עם ניסיון של שנים ארוכות בתחום, והצלחה בתמיכה בפוריות בקרב מטופלות רבות.

    אם אתם מתמודדים עם בעיות פוריות, מומלץ לפנות למרפאה לקביעת פגישת ייעוץ, אבחון הבעיה מהשורש, וקביעת תוכנית טיפול מותאמת אישית.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ