צרו קשר

    ּ

    תגידו שלום לכאב הגב

    דיקור סיני הוא שיטת רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים עדינות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה. הדיקור הסיני שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל כאבי גב. מחקרים הראו שדיקור סיני לכאבי גב יכול לעזור להפחית כאבים, לשפר את התפקוד ולשפר את איכות החיים הכללית עבור אלו הסובלים מתופעה כרונית זו. המנגנונים המדויקים שבהם עובד הדיקור עדיין לא מובנים במלואם, אך התפיסה היא שהוא מפעיל את המנגנונים הטבעיים של הגוף לשיכוך כאבים, משפר את זרימת הדם ומשחרר אנדורפינים המסייעים להפחתת מתח ולשיפור הרפיה.

    בין אם אתם מחפשים למצוא הקלה בכאבי גב כרוניים או פשוט מחפשים דרך לשפר את הרווחה הכללית שלכם, דיקור סיני עשוי להיות אלטרנטיבה יעילה לטיפולים קונבנציונליים שאינם עובדים עבורכם. אנשים רבים טופלו במשך שנים בטיפולים שונים מעולם הרפואה המערבית, ולא מצאו מזור לכאביהם. הדיקור הסיני עשוי להיות תרופת הפלא במקרים אלו. מדיווחי מטופלים, לאחר כמספר טיפולים הם החלו להרגיש פחות כאב בגב, ולעיתים אפילו הכאב נעלם כלא היה.

    איפה מקבלים טיפול באזור הגליל?

    באזור הגליל מציאת מטפל מיומן המציע טיפולי דיקור יעילים יכולה להיות אתגר. אך דווקא באזור זה ישנו מטפל מוכר בשם גיל נמיר המפעיל מרפאה מאובזרת בקיבוץ כברי. הוא השקיע שנים רבות בלימודי רפואה סינית מסורתית וטכניקות דיקור ויש לו מוניטין של מתן טיפול איכותי למטופליו. בנוסף, יש לו הבנה עמוקה של הגורמים הבסיסיים לכאבי גב והוא משתמש בגישה הוליסטית לדיקור הסיני. מטופלים רבים שטופלו על ידו אסירי תודה על הטיפול ולתשומת לב שהוא נותן, ודיווחו על שיפור משמעותי בכאבי הגב ובאיכות חייהם.

    כאבי גב הם סיטואציה מתישה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. טיפולים קונבנציונליים כגון תרופות, פיזיותרפיה וניתוחים עשויים לא תמיד להיות יעילים עבור כולם. דיקור סיני, לעומת זאת, הוא טיפול אלטרנטיבי בטוח ויעיל שהוכח כמפחית כאבים, משפר תפקוד ומשפר את איכות החיים הכללית לסובלים מכאבי גב. גיל נמיר הוא מטפל מיומן ביותר המפעיל מרפאה מאובזרת בקיבוץ כברי ובעל מוניטין של מתן טיפול איכותי למטופליו. אם אתם מחפשים דרך לשפר את כאבי הגב שלכם, יש לכם אפשרות נהדרת באזור הצפון.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ