צרו קשר

    ּ

    תופעות גיל המעבר

    תסמונת גיל המעבר (המנופאוזה) מסמלת את הפסקת המחזור החודשי אשר מתרחש בד"כ אצל נשים בגילאי 40-50. תקופה זו מאופיינת בחוסר איזון הורמונאלי ומביאה עמה אי נוחות רבה, ומגוון של סימפטומים גופניים, רגשיים ונפשיים שהנפוצים בהם: גלי חום, הזעות, כאבי ראש, יובש בנרתיק, דלקות חוזרות בשלפוחית השתן, בעיות שינה, עייפות, עצבנות, קושי להתרכז ובעיות של שיווי משקל. חלק מהסימפטומים הללו פוקדים גם נשים בגיל הפוריות.

    על פי הרפואה הקונבנציונאלית, בגיל המעבר יורד תפקוד הרחם ויש ירידה בכמות ההורמונים הנשיים, האסטרוגן והפרוגסטרון. קיימת תיאוריה המשווה את המתרחש בגוף בתקופה זו למעין תהליך של גמילה מסמים. הגוף מגיב באופן זמני לירידה בכמות האסטרוגן על ידי שורה של תופעות לוואי.

    בעבר, המליצו לנשים הסובלות מסימפטומים אלו ליטול הורמונים, אולם מחקרים רפואיים הראו שלאורך זמן נטילת הורמונים אינה מומלצת, ולכן נשים רבות פונות לטיפולים אלטרנטיביים על מנת להתמודד עם הסימפטומים המטרידים.

    הרפואה הסינית, לעומת זאת, אינה מתעסקת רק באיזון ההורמונאלי, אלא רואה את האישה בכללותה ועוסקת בחידוש מאגרי אנרגיה ויצירת אנרגית חיים 

    הטיפול בדיקור ובצמחי מרפא מסייע מאוד בהורדת גלי החום, בהענקת שעות שינה רבותו רגועות יותר, בהפחתה משמעותית של גלי החום וההזעות, בהרגעת הנפש, באיזון הורמונאלי ובהזנת כל המערכת הגניטלית – עקב כך היובש בנרתיק יורד, יש שיפור גדול בתחושה בעת קיום יחסי מין והשפעה טובה על החשק המיני.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ