צרו קשר

    ּ

    למה לבחור בדיקור סיני בצפון?

    הרפואה הסינית עושה שימוש בדיקור הסיני כבר למעלה מ-2500 שנה – כאשר, שיטה זו מתבססת על הרעיון כי אפשר להביא אדם למצב של איזון אנרגטי באמצעות שימוש במחטים עדינות, המונחות בנקודות מסוימות על פני העור – המחטים אמורות לעורר את הצ'י שהיא למעשה אנרגיית החיים.
    שיטה זו נחשבת לפופולארית כיום, גם בעולם המערבי וזאת בשל היכולות שלה לסייע במתן פתרון למגוון רחב של מצבים בריאותיים שונים ובין היתר: כאבי גב, בעיות במערכת העיכול, חרדות, פריון, בעיות אורטופדיות ועוד. אצל אנשים בכל קשת הגילאים.
    כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות והתועלות אשר טמונים בדיקור סיני, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את המטפל, כך שאם אתם מעוניינים בטיפול של דיקור סיני בצפון, חשוב שתוודאו שאתם בוחרים לצורך המטרה, מטפל בעל שם, מוניטין וניסיון. כזה הוא גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה.

    מה חשוב לדעת על דיקור סיני בצפון?

    ככלל, אורך טיפול של דיקור סיני בצפון, אמור להתפרש על פני בין 30 ל-45 דקות – כאשר, טיפולי דיקור סיני המיועדים לילדים יהיו אף קצרים יותר.
    למרות שלרוב מתחילים להרגיש את השינו כתוצאה מהטיפול, כבר לאחר המפגש הראשון או השני, יש לקחת בחשבון שבשביל להשיג את התוצאות היעילות ביותר, הצורך יהיה בסדרה של בין 5 ל-20 טיפולים – בהתאם לסוג הבעיה ולחומרתה.
    מי שחושש מעוצמת הדקירה של המחטים, יכול בהחלט להירגע מכוון שמדובר שבהליך הדיקור, נעשה שימוש במחטים דקות ועדינות ושהטיפול אינו כואב, למעשה, הדיקור כמעט אינו מורגש.

    בחירת המטפל המתאים לדיקור סיני בצפון

    מכיוון שהביקוש לטיפולי דיקור סיני בצפון ובכלל נמצא בשנים האחרונות במגמת עלייה תמידית, כך גם היצע המטפלים הינו גבוה בהתאם.
    בכדי להבטיח את הטיפולים היעילים ביותר, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יכולים לסייע בבחירה ובין היתר: שנות הניסיון של המטפל, השם והמוניטין שיש לו בתחום, תחומי ההתמחות שלו (האם לדוגמא הוא מתמחה גם בטיפול בילדים צעירים) וכמובן, שאם ניתן לקבל המלצות על אותו איש מקצוע אשר מציע טיפולי דיקור סיני בצפון, דבר זה אף יכול להקל על קבלת ההחלטה ועל ביצוע הבחירה. אל תהססו פנו עוד היום למטפל גיל נמיר, מומחה בתחומו לדיקור סיניץ

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ