צרו קשר

    ּ

    מדוע לבחור בדיקור סיני לכאבי גב?

    קופות החולים בישראל מציעות כיסוי לטיפולי דיקור סיני לכאבי גב, לאנשים שהכאבים שלהם אינם קשורים לבעיה בריאותית אחרת או לניתוח. גישת רפואה אלטרנטיבית זו היא חלק מהמאמץ של משרד הבריאות להילחם בהסתמכות יתר על אופיואידים ולמנוע שימוש בפרוצדורות פולשניות.

    גיל נמיר, מטפל מוסמך ברפואה סינית עתיקה וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי, עם ניסיון עשיר בתחום, מבצע במרפאה שלו בצפון, טיפולי דיקור סיני לכאבי גב, ובמהלך השנים, הוא סייע למטופלים רבים להשתחרר מהכאבים וליהנות מאיכות חיים משופרת.

    ההשקפה המזרחית של דיקור סיני לכאבי גב

    דיקור סיני משמש לטיפול במחלות שונות, ומתוארך אלפי שנים ברפואה הסינית המסורתית. הטיפול מבוסס על האמונה שהאנרגיה בגוף זורמת לאורך מסלולים שנקראים מרידיאנים. חסימות לזרימה זו גורמות למחלות, בעוד שהחדרת מחטים דקות לגוף בנקודות ספציפיות לאורך המסלולים האלו, משחררת את החסימה ומחזירה את האיזון ואת זרימת האנרגיה של הגוף.

    הרפואה המערבית מסבירה את מאפייני דיקור סיני לכאבי גב כממריץ למערכת העצבים, שמאותת לגוף לשחרר אנדורפינים, אופיואידים, נוירוטרנסמיטורים ונוירו הורמונים, שמסייעים לשקם את הבריאות הפיזית והרגשית. כאשר הגוף חווה כאב כרוני, מערכת העצבים המרכזית הופכת לרגישה, ולעתים מגיבה לגירויים שכבר אינם שם. דיקור סיני משנה את המצב.

    מתי מומלץ לעבור טיפול דיקור סיני לכאבי גב?

    ברוב המקרים, כשמצבים רפואיים אינם משתפרים, וכשכאבי הגב נמשכים במשך שלושה חודשים בערך, מומלץ לעבור טיפול דיקור סיני לכאבי גב.

    גם רופאים ברפואה הקונבנציונלית מפנים היום מטופלים למטפלים ברפואה הסינית, במקום לרשום משככי כאבים חזקים או להפנות אותם לניתוחים ארוכים ומורכבים.

    למה ניתן לצפות מטיפול בדיקור?

    לאחר שמטפל מעריך את כאבי הגב הכרוניים ומתעד היסטוריה בריאותית קצרה והרגלי חיים, הוא קובע את המספר והמיקום הטובים ביותר של המחטים לשימוש בהליך דיקור סיני לכאבי גב. המטופל מתבקש לשכב בתנוחה נוחה בזמן שהמחטים הדקות מוחדרות לעור.

    רוב המטופלים במרפאה של גיל נמיר, מומחה ברפואה הסינית עם ניסיון של שנים בטיפולי דיקור למצבים בריאותיים ונפשיים, מדווחים שכל ההליך, שנמשך כחצי שעה, מקנה להם רגיעה והקלה מהכאבים, מה שמוביל אותם לשוב לקבלת טיפולים נוספים למצבים בריאותיים פיזיים ורגשיים אחרים.

    דיקור סיני לכאבי גב

     דיקור סיני הוא שיטת רפואה סינית מסורתית הכוללת החדרת מחטים עדינות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה. הדיקור הסיני שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל כאבי גב. מחקרים הראו שדיקור סיני לכאבי גב יכול לעזור להפחית כאבים, לשפר את התפקוד ולשפר את איכות החיים הכללית עבור אלו הסובלים מתופעה כרונית זו. המנגנונים המדויקים שבהם עובד הדיקור עדיין לא מובנים במלואם, אך התפיסה היא שהוא מפעיל את המנגנונים הטבעיים של הגוף לשיכוך כאבים, משפר את זרימת הדם ומשחרר אנדורפינים המסייעים להפחתת מתח ולשיפור הרפיה.

    דיקור סיני לכאבי גב או טיפול קונבנציונלי

     בין אם אתם מחפשים למצוא הקלה בכאבי גב כרוניים או פשוט מחפשים דרך לשפר את הרווחה הכללית שלכם, דיקור סיני לכאבי גב עשוי להיות אלטרנטיבה יעילה לטיפולים קונבנציונליים שאינם עובדים עבורכם. אנשים רבים טופלו במשך שנים בטיפולים שונים מעולם הרפואה המערבית, ולא מצאו מזור לכאביהם. הדיקור הסיני עשוי להיות תרופת הפלא במקרים אלו. מדיווחי מטופלים, לאחר כמספר טיפולים הם החלו להרגיש פחות כאב בגב, ולעיתים אפילו הכאב נעלם כלא היה.

    איפה מקבלים טיפול באזור הגליל?

     באזור הגליל מציאת מטפל מיומן המציע טיפולי דיקור יעילים יכולה להיות אתגר. אך דווקא באזור זה ישנו מטפל מוכר בשם גיל נמיר המפעיל מרפאה מאובזרת בקיבוץ כברי. הוא השקיע שנים רבות בלימודי רפואה סינית מסורתית וטכניקות דיקור ויש לו מוניטין של מתן טיפול איכותי למטופליו. בנוסף, יש לו הבנה עמוקה של הגורמים הבסיסיים לכאבי גב והוא משתמש בגישה הוליסטית לדיקור סיני לכאבי גב. מטופלים רבים שטופלו על ידו אסירי תודה על הטיפול ולתשומת לב שהוא נותן, ודיווחו על שיפור משמעותי בכאבי הגב ובאיכות חייהם.

    כאבי גב הם סיטואציה מתישה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. טיפולים קונבנציונליים כגון תרופות, פיזיותרפיה וניתוחים עשויים לא תמיד להיות יעילים עבור כולם. דיקור סיני, לעומת זאת, הוא טיפול אלטרנטיבי בטוח ויעיל שהוכח כמפחית כאבים, משפר תפקוד ומשפר את איכות החיים הכללית לסובלים מכאבי גב. גיל נמיר הוא מטפל מיומן ביותר המפעיל מרפאה מאובזרת בקיבוץ כברי ובעל מוניטין של מתן טיפול איכותי למטופליו. אם אתם מחפשים דרך לשפר את כאבי הגב שלכם, יש לכם אפשרות נהדרת באזור הצפון.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ